Doe mee!

DE LEDEN MAKEN DE SP

• Sympathiseer je met de SP? Lid worden is nog beter.
  • Ben je al lid en wil je meer doen? Laat het weten!

De SP is een partij die zich onderscheidt van anderen. Actief op straat en in de wijken, een partij van denkers én doeners. De SP is niet alleen met de verkiezingen te zien, maar is altijd aanwezig in stad, buurt en dorp maar ook op internet of in de krant bijvoorbeeld. De Heerlense SP bruist van de activiteiten, daarbij kunnen we een extra paar handen altijd goed gebruiken.

SP-ers zijn te vinden in de buurten en bedrijven, in verenigingen en op markten. Kortom: tussen de mensen!

Als je mee wil doen met de SP is dat niet alleen erg leuk, maar je draagt ook bij aan een beter Nederland. Meedoen kan van alles inhouden.

In de afdeling Heerlen zijn tientallen mensen bezig met bijvoorbeeld het bezorgen van de Tribune (ons ledenblad), het organiseren van debatavonden of het bezoeken van leden. Maar denk ook aan SP'ers die
werken in onze hulpdienst of die in het bestuur of de gemeenteraad zitten en aan het plakken van posters of meedoen aan debatten in en buiten verkiezingstijd.