Nog 1 dag: het kn anders, het met anders!

6 maart 2006

Nog 1 dag: het kn anders, het met anders!

Beste Heerlenaar,

Veel mensen zijn ontevreden over zowel de lokale als landelijke politiek.Aanstaande dinsdag is het zover: een eerste kans in een reeks van 3 in het komende jaar om een beter Nederland te bewerkstelligen. Als u de luchtkastelen van het huidige college van CDA, Leefbaar Heerlen, Ouderenpartij en Stadspartij helemaal zat bent en gelooft in eensociaal en oprecht alternatief,verhef dan uw stem! Tijd voor sociaal activisme en oprechte betrokkenheid? Tien goede redenen om SP te stemmen.

1 Problemen voorkomen door versterken jeugd - en jongerenbeleid, terug draaien bezuinigingen welzijnswerk en ouderenbeleid.
2 Solidariteit methen diehet nodig hebben, een goed armoedebeleid, volwaardig werk door bijstandsgerechtigden dient ook volwaardig betaald te worden.
3 Investeren in veiligheid door behoud stadswachten, doorzetten Operatie Hartslag.
4 Geen verslechtering Thuiszorg en andere voorzieningen bij invoering gemeentelijke verantwoordelijkheid. (WMO)
5 Rem op grote projecten.
6 Voldoende woningbouw in de betaalbare sector.
7 Een gezellig stadscentrum en eenzwembad in of bij het centrum.
8 Geen aantasting Brunssummerheide.
9 Eerherstel voor het mijnverleden.
10Meer zeggenschap voor inwoners van de stad en een transparant, doortastend en eerlijk bestuur.

Lees hier het volledige programma.

Wilt u dat Jan Marijnissen persoonlijk bij u langs komt om over de Heerlense SPeerpunten te vertellen, klik dan hier.

Blijf niet thuis op 7 maart: Heerlen heeft geen behoefte aan cynisme maar aan een krachtig en sociaal signaal van de burgers!
Dus: niet mopperen achteraf, maar naar het stemlokaal op 7 maart!
EEN BETER NEDERLAND BEGINT IN HEERLEN!

gegroet,

Ron Meyer

P.S.: Ik hoor regelmatig 'Die SP zegt toch wel vaak wat ik denk!' Als dat bij u ook het geval is, stem dan SP. En stuur 'uw' stemadvies gerust door naar geinteresseerden!