Rood op straat

6 november 2006

Rood op straat

Fijn als je zonu en dan andere politieke partijen weet te stimuleren. De PvdA ging deze week 'weer' eens de straat op en wijst met een knipoog naar de 'partij die het alleenrecht op straatacties denkt te hebben'.Mooi,die partij krijgt de PvdA kennelijk de straat weer op. Wat een topclub moet dat zijn!

Jammer dat het de straat opkrijgenvooralsnog alleen tijdens verkiezingstijd lukt. Maar goed, laten we uitgaan van het goede: het begin is er.
Hopelijk mogen we n 22 november nog eens een 'weer' noteren.

Van de Heerlense pvda-site:

Op 4 november ging de PvdA Heerlen weer (dit weer is bedoeld voor de partij die meent het alleenrecht op straatacties te hebben)de straat op om met rode rozen, gadgets en informatieve boekjes de Heerlenaren voor de PvdA te winnen. We maakten een toer door Heerlen: eerst deden we Hoensbroek aan, toen Heerlerheide en daarna Heerlen Centrum. Natuurlijk was ook Frans Timmermans present. We kregen veel leuke reacties, tips voor ons beleid in onze stad en complimenten voor het sterke optreden van Wouter Bos in het debat op RTL4. Onder het kopje `Foto-album vind u een korte impressie van deze actie