Voerendaal, Molenberg en Zeswegen

Voerendaal, Molenberg en Zeswegen

mvc-014f.JPG

NU ZEKER SP!

Vandaag trok de Heerlense SP-campagne caravaan met tientallen SP'ers (raadsleden, wethouders, bestuursleden en andere actieve SP'ers) door Heerlen n Voerendaal. De Heerlense wijken en winkelcentra Zeswegen en Molenberg werden aangedaan. Bovendien werd ook Voerendaal aangedaan. Een mooie actieve campagnedag met mooie reacties en interessante gesprekken. De gesprekken en discussie's beloven veel goeds voor de laatste loodjes in deze Provinciale campagne n de uiteindelijke uitslag.

Een enorme hoeveelheid mensen vindt het erg jammer dat de SP buiten de regering gehouden is. n mevrouw vatte het uitstekend samen: "Het is lariekoek dat de 2 grootste partijen zeggen dat de SP niet wilde, het CDA durft per se niet met 2 grote linkse partijen en de PvdA is pluchegeil. De gevestigde orde zien de SP nu eenmaal nog als een gevaar. Nu kunnen ze nog om de SP heen, over 4 jaar niet meer!"

In Voerendaal proberen overigens een aantal Voerendaalse SP'ers een Voerendaalse werkgroep op te zetten. Genteresseerde Voerendalers die vinden dat er in hun gemeente behoefte is om de CDA-macht te doorbreken: neem contact op met Jordy Clemens

afbeelding-157.jpg afbeelding-158.jpg afbeelding-159.jpg afbeelding-160.jpg afbeelding-161.jpg afbeelding-162.jpg mvc-009f.JPG mvc-010f.JPG mvc-011f.JPG mvc-012f.JPG mvc-013f.JPG