Week van Ben

4 februari 2007

Week van Ben

Ben Tarici, beheerder van het Heerlense SP-huis, activiteitenleider en spil in het praktische werk van de Heerlense SP-afdeling vertelt in een wekelijkse bijdrage over wat er zoal op het SP-huis gebeurde.

Het wordt met de dag drukker in het SP-Huis.

De ene bijeenkomst na de andere, ter voorbereiding van acties en de verkiezingscampagne. We hebben ook n actie in de Passart. Het belasting- spreekuur neemt ook grote vormen aan. Ik heb de indruk dat de SP in Heerlen, n van de beste Hulpdiensten heeft van alle afdelingen. Het loopt als n tierelier!

Wie zei dat nog eens?

ROOD heeft goed aan de weg getimmerd, ze hebben hier in het SP Huis n feestje gehad, de hele buurt heeft wakker gelegen.. Nee, ach dat viel wel mee, maar het is een goeie club jonge mensen! Er is rijkelijk bier gevloeid, ik had willen meehelpen maar kon niet komen, dat vind ik erg jammer. Van ROOD kunnen we veel verwachten, denk ik. Is gewoon een leuk stel bij elkaar! Ze hebben ook goed in de bladen gestaan. De burgermeester van Heerlen heeft ook rode muisjes gegeten, als hem dat gesmaakt heeft, dan is dat een goed voorteken voor een rode toekomst. Hahaha!

De eerste affiches zijn ook aangekomen, de eerste borden zijn ook al geplakt. In Voerendaal, naast Heerlen, hebben enkele Voerendalers ook al geplakt. Er is een Voerendaalse werkgroep in de maak. Iedere Voerendaler die de SP ook dr een gezicht te geven, is welkom! Neem contact met ons op!

De borden voor de lichtpalen zijn ook geplakt, nu nog wachten op de vergunning. Ali Behroozi heeft weer prachtige foto's gemaakt. Ali is echt een hele goede fotograaf!

Een onbekende sympathisant was al eerder begonnen met de campagne, op veel lichtpalen staat n sticker op. Ik wil wel eens weten wie dat is!

Het is opmerkelijk, in n paar weken tijd zijn er dik 25 leden erbij gekomen. Het is ook opmerkelijk, dat weinig WMO-klachten zijn binnengekomen, volgens mij loopt het nog goed, dat is natuurlijk prima. Ook daar is een WMO-meldpunt goed voor. Natuurlijk houdt wethouder van Zutphen zijn vinger goed aan de pols!

Deze week komt weer de tribune aanzetten, het inlegvel ziet er ook mooier uit, het heeft te maken dat de jongeren zich er mee bemoeien, is een goede zaak. Het oog wilt ook wat, maar de inhoud is natuurlijk nog belangrijker.

Tot de volgende keer!

de groeten,