Pepermanifest start van een gepeperde campagne!

18 januari 2011

Pepermanifest start van een gepeperde campagne!

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=-cbkSbFUFbg[/youtube]

In het kader van de aankomende Provinciale Statenverkiezingen komt de SP binnenkort met een pepermanifest. Met het manifest wil de SP wil de andere partijen in Limburg uitdagen om samen met de SP te werken aan een 'coalitie van opbouw'. Het manifest werd afgelopen week in een uitzending van Limburg Laat door SP lijsttrekker Thijs Coppus aangekondigd.

Volgens Coppus is het tijd voor een frisse wind door het provinciehuis. "Hier is power, pit en passie voor nodig." Aldus Coppus. In de uitzending kregen de aanwezige politici van PvdA en PvdD een peper aangeboden. "De SP wil met iedereen praten over een socialer en menselijker Limburg. Maar we hebben geen zin om alleen maar met partijen onderling te discussi?ren over wat links of rechts is en wie de meest progressieve partij is. Het werkelijke leven speelt zich niet in de vergaderzaaltjes af, maar in de buurten en dorpen. Wij dagen de andere partijen uit om samen met de SP zij aan zij te knokken voor een socialer Limburg. Het is tijd voor power, pit en passie!"

Bekijk hier de uitzending van Limburg Laat (vanaf de 12e minuut).