Respect voor onze hulpdienstmedewerkers

12 maart 2013

Respect voor onze hulpdienstmedewerkers

De laatste weken was er tijdens het belastingspreekuur van onze hulpdienst regelmatig sprake van onbeschoft en soms zelfs bedreigend gedrag tegenover onze medewerkers, dit is absoluut onacceptabel en daarnaar zullen wij ook handelen.

Beste spreekuurbezoekers,

Het belastingspreekuur van de SP wordt gerund door vrijwilligers, zij doen dit zonder enige vergoeding en in hun eigen tijd. Daarbij past niets anders dan respect, ook wanneer u vanwege drukte wat langer moet wachten. De SP helpt iedereen graag, maar verwacht wel respect voor de mensen die zich belangeloos voor u inzetten. Wie daar niet mee overweg kan, blijft weg of zal door ons definitief de deur worden gewezen. Indien nodig zullen wij niet schromen verdere stappen te ondernemen.

Iedereen die respectvol met onze medewerkers omgaat is natuurlijk harte welkom bij ons spreekuur. Het kan daarbij voorkomen dat u pas na 1 april kunt worden geholpen, wanneer u in zo n geval bij de Belastingdienst (via 0800-0543) om uitstel vraagt is er niets aan de hand.

En nu weer samen aan de slag voor een beter Heerlen en een beter Nederland!

Ron Meyer
voorzitter SP Heerlen