De truck van het Nationaal ZorgFonds komt naar Heerlen op 2 november

1 november 2016

De truck van het Nationaal ZorgFonds komt naar Heerlen op 2 november

Foto: SP

Woensdag 2 november staat de truck van het Nationaal ZorgFonds van 16.00-19.00 voor de Jumbo bij het Maankwartier en van 19.00-22.30 op het van Grunsvenplein voor  de Schouwburg in het kader van de voorstelling “Slikken en Stikken” .  In deze voorstelling geven de VERLEIDERS, op pijnlijke wijze, een second opinion over ons zorgstelsel.

Na afloop van de voorstelling worden politici gevraagd een reactie te geven. Een van hen is Ron Meyer, SP-fractievoorzitter in Heerlen en landelijk voorzitter van de SP. Hij zal er  onder andere spreken over het Nationaal ZorgFonds.

Met een flinke dreun op de boksbal van onze 'Nationaal ZorgFonds'-truck kun je het huidige  eigen risico een eerste klap toebrengen . Kom op 2 november naar een van beide locaties om samen op te boksen tegen het
huidige zorgstelsel en geef je steun aan het Nationaal ZorgFonds.

Het Nationaal ZorgFonds wil een basisverzekering voor iedereen zonder eigen risico,. Een basisverzekering waarin de tandarts, de fysiotherapeut en de GGZ zijn opgenomen. Waarin geen plek is voor marktwerking,  torenhoge salarissen voor bobo’s en geldverslindende reclames. Een basisverzekering waar de premie ingezet wordt voor goede zorg. Deze gedachte wordt inmiddels door bijna 200.000 mensen in heel Nederland een warm hart toegedragen.

Je kunt je hiervoor aanmelden bij Hannie Vaessen, SP-raadslid, via: h.vaessen@heerlen.nl