Nieuwjaarsborrel SP Afdeling Heerlen

12 januari 2017

Nieuwjaarsborrel SP Afdeling Heerlen

Foto: Dominique Ducornez

Zondag 8 januari vond de traditionele nieuwjaarsborrel van de SP afdeling Heerlen plaats. Ruim 60 leden waren aanwezig om elkaar een goed nieuw jaar toe te wensen.

Chris Hesse en Ron Meyer keken terug op het afgelopen jaar en wierpen tevens een blik vooruit op 2017: een belangrijk jaar waarin de verkiezingen voor de Tweede Kamer plaats zullen vinden. De SP zal als geen ander campagne voeren om groter te worden zodat er deze keer korte metten gemaakt kan worden met het rechtse en marktgerichte beleid wat de afgelopen jaren onder andere gezorgd heeft voor uitholling van het sociale stelsel in Nederland en voor de vergroting van de kloof tussen arm en rijk.

Tijdens de bijeenkomst werd de aftrap gegeven van de verkiezingscampagne 2017. Raads -en bestuurslid Yolanda Claessens riep de aanwezigen op om zich aan te sluiten bij het campagneteam. Wilt u zich aansluiten, dan kan dit alsnog:Y.Claessens@heerlen.nl

De bijeenkomst werd van een kritische en ludieke noot voorzien door de toespraak van Hans Gelissen.

Singer/songwriter Lotte Walda bracht een paar mooie nummers ten gehore.

En als klap op de vuurpijl werd Ben Tarici, onze onvermoeibare gastheer in het SP-huis, gehuldigd als Kanjer van het Jaar.