Actie voeren loont! De bus rijdt weer in Heerlerbaan!

11 december 2017

Actie voeren loont! De bus rijdt weer in Heerlerbaan!

Foto: chris hesse

Na vele acties samen met de bewoners van Heerlerbaan voor een aangepaste dienstregeling, was mevrouw Bemelmans (87 jaar), als één van de actievoerende bewoners van wijk, bij de 1e rit. Mèt lekkers voor de chauffeur. Met Elkaar krijgen we veel vóór elkaar! Proficiat Heerlerbaners, JULLIE BUS IS TERUG.

De nieuwe lijn 24 werd op zondag 10 december in gebruik genomen op Heerlerbaan.  Samen met buurt aktievoerders (mw Bemelmans en fam. Molenaar), reden leden van de SP mee op de eerste rit; een historisch moment.

Mevr. Bemelmans (87jaar) was ontzettend blij voor haar buurvrouw mevr. Molenaar. Deze bezoekt haar echtgenoot iedere dag in de verpleegkliniek en is daarbij afhankelijk van goed openbaar vervoer. Met de aangepaste dienstregeling kan ze haar echtgenoot weer met de bus opzoeken.

Ook jongeren hebben profijt van de nieuwe regeling. Ze kunnen nu weer met de bus  naar de Hogeschool-Zuid, zonder ver met een zware boekentas te moeten slepen .

Zonder de inzet van de buurtbewoners was dit nooit gelukt ! Dus nogmaals en van harte: gefeliciteerd, buurtbewoners, dank voor jullie inzet!