ONDERZOEK IN KASTEELBUURT

19 november 2018

ONDERZOEK IN KASTEELBUURT

Foto: SP

SP-Heerlen is gestart met een onderzoek onder bewoners van de Kasteelbuurt in Hoensbroek. Bewoners worden gevraagd of zij tevreden zijn over het onderhoud van hun woning en wat zij vinden van hun buurt.

Dit onderzoek werd gestart nadat er signalen van buurtbewoners waren ontvangen over verwaarloosde woningen, achterstallig onderhoud en een onprettig gevoel in de buurt. Reden genoeg om met bewoners te spreken en hen te vragen naar hun ervaringen.

De komende tijd gaan we opnieuw naar de Kasteelbuurt om te controleren of de eerste resultaten van het onderzoek door de buurtbewoners worden herkend. Ook zullen we dan meteen een start maken met eventuele vervolgacties.

Reageren kan via: heerlen@sp.nl

Oproep: meld uw eigen woonprobleem! Woont u zelf in een slecht onderhouden huurhuis? Neemt uw woningcorporatie nooit de telefoon op? Of heeft u meer schimmel dan behang aan de muren? Kom dan nu in actie! Samen staan we sterker in onze strijd voor goed wonen voor iedereen. Doe mee en stuur ons een mailtje of bel de SP op 045-5725777.