Coalitieakkoord: "Uit Liefde voor de Stad"

16 juni 2022

Coalitieakkoord: "Uit Liefde voor de Stad"

Foto: Lieke Vroomen

Onder leiding van de SP is er een nieuw stadsbestuur voor Heerlen gevormd. Met trots presenteren wij het coalitieakkoord met de titel ‘Uit Liefde voor onze Stad’: https://drive.google.com/file/d/1roBqE5eFaMr8b4tQp3ek625BW1eRYV7q/view

Hierin wordt de sociale koers van Heerlen voortgezet en éxtra verstevigd. Met veel aandacht voor de leefbaarheid in onze buurten en de kwaliteit van het openbaar onderhoud. Bovendien gaat Heerlen vol aan de slag met de vergroening van de stad, het programma Heerlen-Noord en gelijke kansen voor alle Heerlenaren.

Wij feliciteren de vijf wethouders van Heerlen, waaronder ‘onze’ Jordy Clemens en Peter van Zutphen. Daarnaast heten wij een hartelijk welkom aan onze nieuwe raadsleden Antoinette Stöcker en oudgediende Marianne van Oosterhout!

Met veel liefde en energie gaan wij aan de slag. Een samenwerking van niet alleen coalitie of oppositie, maar bovenal met de inwoners van onze stad.