ZATERDAG 23 SEPTEMBER PROTESTMARS BEHOUD ZIEKENHUIS PARKSTAD

11 september 2023

ZATERDAG 23 SEPTEMBER PROTESTMARS BEHOUD ZIEKENHUIS PARKSTAD

Foto: SP

Een ziekenhuis heeft betekenis voor mensen. Omdat je er je mooiste herinnering bij hebt. Of je ergste. Misschien omdat je er graag werkt. Omdat het binnen handbereik moet zijn als het een keer nodig is. Of omdat je gewoonweg vindt dat een regio met meer dan 200.000 inwoners een volwaardig ziekenhuis verdient.

Wat de bestuurders van Zuyderland hier precies bij voelen weten we niet. Wat we wel weten is dat ze serieus overwegen ons ziekenhuis - dat van de mensen in Parkstad - te gaan afbouwen. Dat mag niet gebeuren!

Om die reden hebben gemeentes, politieke partijen en maatschappelijke organisaties de handen ineengeslagen om voor behoud van een volwaardig
ziekenhuis in Heerlen te gaan staan.

Het is nog niet te laat. Help mee! Teken de petitie en kom naar de protestmars op 23 september. We vertrekken om 13.00 uur bij Mondriaan, John F. Kennedylaan 301, Heerlen en lopen daar vandaan naar het ziekenhuis.

Teken de petitie op:

Voor de protestmars op 23 september, zie: https://www.facebook.com/events/318076454032083/?acontext=%7B%22event_action_history%22%3A[]%7D