De Week van Ben

1 juli 2006

De Week van Ben

Ben Tarici, beheerder van het Heerlense SP-huis, activiteitenleider en spil in het praktische werk van de Heerlense SP-afdeling vertelt in een wekelijkse bijdrage over wat er zoal op het SP-huis gebeurde.

In het SP-huis is het de laatste dagen tamelijk rustig.

In die rust heb ikeen paar afdelingen gebeld ivm de Tribune. Het Heerlense SP-huis geldt namelijk als een soort distributie-cetrum voor Zuid-Limburgse SP-afdelingen.

Deze week gaan we nog een paar leden een welkoms-geschenk brengen, [Boek met lidmaatschapkaartje] alle nieuwe leden krijgen dat.

Wat voetbal betreft, is het toch een leuk WK, met als uitschieter de kaarten -wedstrijd Nederland- Portugal. De scheidsrechter, deze hield van kaarten uitdelen, heeft vroeger zeker veel gekaart. Marco van Basten is helaasingehaald door de praktijk, uitschakeling is over zn geheel gezien verdiend. Nederland heeft eigenlijk nooit laten zien wat het echt kan. De kritiek achteraf is natuurlijk gemakkelijk, maar qua aantrekkelijkheid van het Oranje-spel wl terecht. Met de voetballers hoeft men overigensgeen medelijden te hebben, deze gaan een paar weken naar Hawai: centen genoeg!

Tegenover het SP-huis heeft het cafe de oranje linten weggehaald, zal wel veel droevenis zijn. Ik hou niet zo van de kleur Oranje, maar het gaf een gezellig effect.

Wij hebbeneen nieuwe Webmaster, hij heeft al enkele kleine aanpassingen verricht, het ziet er alweer goed uit, complimenten!

Vaak kijk ik naar websites van andere politieke partijen, en natuurlijk ben ik niet objectief,maarde SP-sites zijntochhet mooist, creatiefst en gebruiksvriendelijkst.

Politieke websites worden meer bekekendan vaakgedachtwordt. Zo wordt deze site toch door 300 verschillende mensen per dag bezocht en neemt dat aantal met name door het drukke weblog toe!

Het gespreksonderwerp van deze week: Balkende 2 is (3 jaar te laat)gevallen. Nu de verkiezingen naderen, laat men beelden zien hoe goed het gaat in Nederland.[Voor wie?]

Altijd als de verkiezingen naderen, houdt men de kiezer n worst voor, na de verkiezingen pakt men de worst af. Aan ons de taak dat er een echtalternatief is dat luister naar de naam SP. En: kies je voor Bos, dan kies je volgens mijvoor 99% zeker niet voor een links kabinet.

Ik heb enorme zin in de verkiezingstijd. Hard werken met n doel voor ogen!

Tot de volgende week!

De tomaten groeten, Ben