Spreekuur!

8 juli 2006

Spreekuur!

Vandaag vond het traditionele spreekuuroverleg plaats. 2 keer per jaar komen alle spreekuurmedewerkers en telefonisten van de Hulpdienst van de Heerlense SP-afdeling bij elkaar om het reilen en zeilen van het spreekuur te bespreken. Onder het genot van een drankje en een stuk vlaai worden ervaringen gedeeld en ideen besproken.

Een prettige evaluatie met een wrange bijsmaak. Het spreekuur draaide ook het afgelopen jaar uitstekend, bijna 600 afspraken werden afgehandeld. Er werd wr een groter beroep op het spreekuur gedaan dan het vorig jaar. Waarom dan precies wrang? Hans Meijers (spreekuurmedewerker van de Hulpdienst) typeerde het correct: de mate waarin er een beroep wordt gedaan op onze hulpdienst geeft de staat van onze maatschappij aan.

Alle spreekuurmedewerkers en telefonisten zetten zich, net als iedereen die actief is voor de SP, belangenloos in. Een geweldig team!

Ton, Hans, Leo, Harry, Yolanda, Tiny, Marianne, Riki, Hans, Leo en Ben: jullie zijn toppers!

Ton en Riki verdienen in het bijzonder aandacht: beiden zijn al sinds mensenheugenis actief als respectievelijk spreekuurmedewerker en telefoniste en nog steeds enorm enthousiast. 2 echte rotsen in de branding!

Spreekuur-evaluatie in een prettige atmosfeer.

Ben geniet van zijn welverdiende stukje vla!
Ben geniet van zijn welverdiende stukje vlaai.

Het Team
Het team (vlnr: Ben, Hans, Leo , Marianne, Riki, Yolanda, Leo, Tiny, Hans, Ton) Harry ontbreekt.

Hans Meijers
Hans Meijers, direct na het spreekuuroverleg weer in de weer voor de Hulpdienst.

Ton Riswick
Ton Riswick, rots in de branding!