Wat ROOD is moet ROOD blijven!

27 augustus 2007

Wat ROOD is moet ROOD blijven!

ROOD ledendag

Zondag 26 augustus trokken Olivia, Lenny en Jordy naar het SP-hoofdkantoor te Rotterdam (Ben, we moesten aan jou denken bij het magazijn) voor de jaarlijkse ROOD ledendag. Het bleek menig uurtje treinen maar dat was het meer dan waard: het was niet alleen een leerzame maar ook een erg leuke dag.
dsc00255.JPG

Dagvoorzitter was SP-Eerste Kamerlid Anja Meulenbelt die na een korte inleiding in de actualiteiten rondom de partij het startschot gaf voor deze ledendag. Ook de Heerlense ROOD-leden namen net als andere jongeren uit het hele land deel aan verschillende werkgroepen waarin de koers van ROOD landelijk van het afgelopen jaar werd gevalueerd en die van komend jaar werd uitgezet. Hierna presenteerde iedere werkgroep zijn bevindingen aan Anja en de andere ROOD-leden. Bovendien bleek er tussen de bedrijven door gelegenheid te over om ervaringen uit te wisselen met andere ROOD-groepen en het landelijk bestuur en natuurlijk was het zoals altijd een gezellige boel.
dsc00251.JPG
Themas die tijdens deze dag aan bod kwamen waren onder andere ledenwerving, contact met leden, acties en promotie. Tot die laatste categorie behoorden ook promotiematerialen en daarvan wil ik jullie er ntje zeker niet onthouden: ROOD wasmiddel want wat ROOD is moet ROOD blijven!de groeten,

Jordydsc00247.JPG

dsc00245.JPG