weblog: gemiddeld 943 bezoekers per dag!

1 augustus 2007

weblog: gemiddeld 943 bezoekers per dag!

Op 1 januari 2006 opende de Heerlense SP haar afdelings-weblog. Dagelijks passeerden allerlei discussiepunten de digitale huiskamer van de Heerlense SP. Op sommige momenten leverde het verhitte discussies met honderden reacties op, op andere momenten bleef het rustig.

De gehelewebsitewerd in de afgelopen maanden alsmaar beter bezocht. Volgens webmaster Ren Heldishet weblog daarvan een belangrijke oorzaak: "Het weblog wordt dagelijks meerdere malen geupdate. Discussie vindt dr plaats en daarom komen mensenelke dag terug. Discussie over maatschappelijke kwestiesop straat en op het internet. Dat is wat we willen, en dat is watsteeds beter lukt."Het daggemiddelde steeg in de afgelopen maanden van om en nabij de 400 unieke bezoekers per dag naar 943 in de maand juli 2007.De websitevan de Heerlense SP is daarmee een goed bezocht politiek medium. Het weblog, als digitale huiskamer, is daarvan de stuwende kracht.

Om het digitale HeerlenseSP-honk nog beter te maken, wil de SP van de bezoekers weten: wat kan er beter op de internetsite en het weblog?