SP-site weer de beste van Heerlen!

25 februari 2008

SP-site weer de beste van Heerlen!

De Heerlense digitale luis in de pels- www.irri.nl - beoordeelt geregeld de kwaliteit van en activiteit op de website van politieke partijen. Hier vind je de laatste beoordeling. Niet voor het eerst komt de SP-site positief uit de bus.

Zoals altijd is de site van de SP zeer actueel. Men steekt op de site de SP-mening niet onder stoelen of banken, en er wordt ook driftig gereageerd, zelfs door politici van andere partijen (die dat nalaten op hun eigen site). Een bezoek aan de site beantwoordt alle vragen waar de SP mee bezig is. Zelfs het manusje-van-alles doet van zich spreken. Zo moet het.
Beoordeling: dikke voldoende.

Algemeen oordeel:
De SP komt zonder twijfel als winnaar uit de bus. De site is rijkelijk voorzien van beargumenteerde standpunten. Dat kan ook gezegd worden van de websites van Stadspartij Heerlen en CDA. Ook zij kunnen doorgaan als politieke websites, zij het dat de actualiteit (en dan met name de hoeveelheid berichten) enigszins achterblijft. Politieke meningen en standpunten zijn echter wel aanwezig op beide websites. Op dit gebied blijft PvdA en VVD wat achter. PvdA blijft voor wat betreft actualiteit in gebreke, en VVD laat niet echt hun politieke standpunten, keuzes en argumentatie zien. Alle andere websites zijn het predikaat "website" niet waardig.
bron: Irri.nl

Een mooi compliment aan iedereen die meewerkt aan de Heerlense SP-site!