Wonen Zuid schrikt wakker: Molenberg zet door!

29 september 2009

Wonen Zuid schrikt wakker: Molenberg zet door!

De bewoners van de Molenberg kwamen kortgeleden op uiteenlopende wijzen in actie. Via pamfletten, een petitie die door 300 mensen werd ondertekend, de Gouden Uier-award voor de verhuurder, eenactie inde entreehal van het kantoor van Wonen Zuid en nog veel meer.

Afgelopen week plaatsten de actievoerders een ludieke advertentie. Ze 'zoeken een fatsoenlijkeverhuurder voor 300 bewoners die wel aan onderhoud en duidelijkheid doet'. En de kranigemensen in het actiecomit Wij zijn Molenberg hebben succes. Want Wonen Zuid reageerde afgelopen dagen via een brief aan alle ondertekenaars van de petitieop de acties en erkent dat er problemen zijn. Een teken dat de wake-up call van het actiecomitgewerkt heeft!

De SP blijft de actievoerders ondersteunen- en dan niet via van de teletekst afgeplukte informatie- maar met hand, tand, raad n daad!

Meer informatie of de Molenbergers ondersteunen? Viaorganisatieheerlen@sp.nl kunnen we je in contact brengen met de actievoerders.