Goed voorbeeld...

10 december 2009

Goed voorbeeld...

In navolging van de SP is er nu ng een partij die in Heerlen een 'huis' heeft geopend. Op de website van het Heerlense CDA zien we:

CDA Heele Hoes afgelopen zaterdag geopend!
Onder overweldigende belangstelling werd afgelopen zaterdag het campagnehuis van het CDA Heerlen geopend aan de Stationstraat nr. 9.

Peter van Heeswijk, landelijk voorzitter van het CDA, opende het CDA Heele Hoes en wenste de afdeling een fantastische campagne toe.

Dat is goed nieuws!

Zou het CDA hiermee eindelijk niet alleen fysiek maar ook nog in haar standpunten 'neerdalen' in de samenleving? Wil het Heerlense CDA misschien laten zien dat het niet, zoals Balkenende en Donner, blind is voor gewone mensen? Dat zou tijd worden! De SP wenst de CDA-ers veel geluk met hun nieuwe huis!

En nu hopen dat het CDA-huis ook de vier jaar n de verkiezingen open blijft voor de Heerlense burgers. De SP is in ieder geval vol verwachting en komt graag in april een kopje koffie drinken. We gaan er tenminste vanuit dat het CDA-huis n de verkiezingen ook gewoon open blijft?