DraaiLeers- deel 5

6 mei 2011

DraaiLeers- deel 5

Hart Leers @HartLeers Hart Leers

@pdmaxpoolhrl Beste Max deze keer staan we aan dezelfde kant. Ook Heksenberg en de andere clubs mogen op ons rekenen!
Roel Leers belooft Heksenberg steun, 3 weken later draait hij

Oud-VVD'ers Roel Leers- de grote geest achter de lokale partij Hart-Leers, investeert veel in zijn naamsbekendheid. Leers heeft veel kritiek, maar weinig eigen plannen. Keuzes maken is niet bepaald zijn favoriete bezigheid, laat staan moeilijke keuzes. In het verleden draaide Leers op menig onderdeel (een, twee, drie, vier). Geen probleem, maar erken dat dan gewoon.... Nee, Leers blijft vooral in de stad stoere dingen roepen, en gedraagt zich in de raad als een draaitol. Die nu al voor de 5e keer om zijn as gedraaid is.

DraaiLeers nummer 5 is een feit. Waar partijen als SP en PvdA van meet af aan duidelijkheid boden in de moeilijke sportaccommodatie-discussie, riep Hart-Leers in de buurten en op twitter allerlei stoere praat. In de raad was van die stoerheid niets meer te zien. Leers sloot de accommodatie Heksenberg, die hij 3 weken ervoor nog steun had beloofd.