SP steunt Ansichtkaarten-actie Oude Passart

9 november 2010

SP steunt Ansichtkaarten-actie Oude Passart

Het actiecomite Oude Passart heeft samen met de SP een ansichtkaartenactie opgezet. De verenigde buurtbewoners van de oude mijnwerkersbuurt hebben kortgeleden de sloop van hun buurt weten te voorkomen. Ze brachten met steun van de SP een Rapport uit, en daarop besloot woningcorporatie Woonpunt de buurt voor de komende tijd te behouden. Maar dat is niet voldoende. Woonpunt moet ook echt willen investeren in de woningen. Het actiecomite Oude Passart wil een echte oplossing, geen noodverband. Een fatsoenlijke renovatie van de oude woningen en zeggenschap over wat er met de dichtgetimmerde woningen zal gebeuren. Om dat kracht bij te zetten, worden Ansichtkaarten van de Oude Passart verkocht. De ansichtkaarten kunnen bewaard worden, maar het actiecomite vraagt de kopers ook om zoveel mogelijk kaarten te ondertekenen. De ansichtkaarten worden later op ludieke wijze bij Woonpunt bezorgd.

Steun de actie en KOOP een Oude Passart-Ansichtkaart via: b.o.c.oudepassart@gmail.com of heerlen@sp.nl
Meer informatie: www.oudepassart.nl